diumenge, 1 de juny del 2008

El blog ja s'acaba



Doncs bé, aquest quadrimestre ja s'ha acabat i el blog que vem crear i que vem anar creant setmana a setmana ja comença a tancar-se o a no formar part de l'assignatura de Noves Tecnologies Aplicades a l'Educació.

La meva experiència amb el blog ha estat molt bona, ja que, no sabia què era i no tenia cap compte gmail i per tant, fer-me'l i de tant en tant accedir i fer una entrada o simplement dissenyar el blog al meu propi gust (fons, enquesta, pel·lícules, logo) m'ha servit per motivar-me i fer-lo amb moltes ganes.

Referent al curs haig de dir que al principi em va sobtar una mica l'assignatura, ja que, hi havia i hi ha molta matèria però, a més a més tot era explica't de tal manera que darrera hi havia un autoaprenentatge. Això és bo, però personalment, jo d'ordinadors no en sé molt i algunes vegades era difícil portar-ho. Tot i així, al final aquesta assignatura m'ha agradat molt, ja sigui per les exposicions de JClic fetes a l'aula, per les presentacions de les web, per les classes didàctiques de l'educlip, o també s'ha de dir per la teoria interessant que hem fet, com per exemple, el power point, em va agradar veure els usos que tenia, els diferents power point que es poden fer sense text i que s'entenen molt i arriben més, la manera d'explicar la encarta i la wikipèdia, és a dir, hi ha una sèrie de classes que m'han ajudat al fet que l'assignatura no se'm fes estressant, perquè tot s'entenia.

En definitiva, m'ha agradat molt, trobo que és perfecte que hi hagi una assginatura tractada amb ordinadors, perquè, de fet d'aquí uns anys serà allò que veurem més i espero que poguem aplicar moltes coses de les que hem après a l'escola on anem.

Espero que el meu fotolog hagi servit d'ajuda i hagi agradat allò comentat.


maRina_